• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
Поширені запитання
Опубліковано 05 лютого 2020 року о 15:14

📌 Консульський прийом в Посольстві здійснюється виключно за попереднім записом online 

📌 Квитанції на сплату консульського збору видаються після перевірки документів (сплатити треба буде у відділенні Банку Кіпру, або он-лайн за допомогою https://online.bankofcyprus.com)

📌 Перед тим, як телефонувати, будь ласка, пошукайте відповідь тут (ми зібрали 99% відповідей на ваші запитання). Телефони перенавантажені, тому, будь ласка, якщо у вас залишилися запитання, задайте їх через емейл consul_cy@mfa.gov.ua, або месенджер Facebook


Привертаємо Вашу увагу, що документи, що мають подаватися громадянами для вчинення консульської дії (паспорти, ідентифікаційні коди, свідоцтва, дозволи на проживання, інші документи) приймаються ВИКЛЮЧНО З ЯКІСНИМИ КСЕРОКОПІЯМИ (без сторонніх предметів на зображенні - пальців, меблів тощо). Просимо завчасно готуватися до візиту, цінувати свій час, і час інших.

  • Якщо у Вас виникли проблеми із роздруківкою ксерокопій, зверніться, будь ласка, до найближчого (170 метрів) до Посольства офісу, який надає послуги ксероксу та роздруківки файлів з емейлів


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux