Пасажири можуть скористатися одним з трьох доступних варіантів на вибір:
Всі пасажири, чиї рейси були скасовані через карантин або можуть бути скасовані через відсутність дозволу з боку країн призначення на в’їзд громадян України, мають право на повернення коштів за невикористані квитки згідно з тарифом. Однак на розгляд заявки та виплату коштів авіакомпанії знадобиться від трьох до шести місяців.
ВАЖЛИВО! Просимо звернути увагу на умови тарифу, за яким ви купуєте квиток на рейси авіакомпанії, оскільки у разі скасування подорожі (наприклад, самим пасажиром з особистих причин) зміна дати поїздки або відшкодування вартості квитка здійснюватиметься відповідно до умов тарифу. Нагадаємо, що тарифи Basic і Standard більш доступні по ціні, але мають певні обмеження щодо зміни дати або повернення квитка, а Flex — більш гнучкий. Детальніше про тарифи читайте тут.
У разі скасування рейсу через карантинні обмеження можливість отримати промокод дозволяє зберегти кошти у повному обсязі та отримати бонус у вигляді 20% від суми невикористаного квитка, а опція перенесення подорожі на більш пізню дату — зберегти кошти у повному обсязі.