Портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
Рекомендації громадянам України у контексті діючих обмежень, пов’язаних із закриттям Кіпром кордону
Опубліковано 03 червня 2020 року о 17:23

В'їзд в країну

Питання 1: Як подорожуючі зможуть в'їхати на Кіпр?

• Країни діляться на дві категорії (А і В) на основі доступних на міжнародному рівні епідеміологічних даних. З 20 червня особи, які прилітають з країн категорії А, не будуть стикатися з жодними обмеженнями при поїздках на Кіпр, а особи, які подорожують з країн категорії В, повинні здати ПЛР-тест на коронавірус за 72 години до поїздки. Результат тесту необхідно буде надати перед посадкою в літак, також його треба буде пред'явити на паспортному контролі по прибуттю на острів.

• У випадку, якщо в якій-небудь країні категорії В не проводяться тестування на коронавірус, здати аналіз потрібно буде на місці, в аеропорту Кіпру. Витрати на проведення тесту покриваються подорожуючий, вартість тесту попередньо складає 60 євро з людини (ціна може стати нижчою по мірі розвитку технологій і збільшення міжнародної доступності тестових наборів). Результати тестів будуть доступні не пізніше ніж через 24 години, тому в цей час подорожуючим буде запропоновано самостійно ізолюватися в заброньованому ними номері готелю.

• Подорожі з країн, які не належать до вищевказаних двох категорій, допускаються тільки у виключних випадках і після отримання попереднього дозволу Уряду Кіпру. Це правило поширюється і на транзит через ці країни.


Питання 2: Які ще документи необхідні?

• Необхідно заповнити «Декларацію подорожуючого у зв’язку з Covid-19» (Covid-19 Traveler Declaration), яка буде розміщена на веб-сайті Міністерства закордонних справ Республіки Кіпр. Її можна буде заповнити в електронному вигляді, для зручності мандрівників анкети також будуть на стійках реєстрації в аеропорту. Заповнену декларацію треба буде пред'явити перед посадкою на борт і на паспортному контролі в пункті призначення.

• Декларація буде включати наступні пункти: а) анкета про поїздки за 14 днів до відвідування Кіпру; b) підтвердження того, що особа протягом 14 днів до в’їзду на Кіпр не здійснювала поїздок до / з країни або не проживала в країні, яка не відноситься до категорій А або В; c) підтвердження того, що особа не мала жодних симптомів Covid-19 протягом 72 годин до поїздки; d) підтвердження того, що особа свідомо не контактувала із зараженими протягом 14 днів до поїздки; e) заяву, що поїздка здійснюється під власну відповідальність подорожуючого та, що Республіка Кіпр або підприємства, що працюють в її межах, не можуть нести відповідальність за особу, якщо вона заразиться під час відпочинку; f) зобов'язання після повернення в свою країну повідомити органи охорони здоров'я Кіпру про прояви симптомів Covid-19 протягом 14 днів після від'їзду з острова.


Питання 3: Які критерії беруться до уваги при категоризації країн?

• Кіпр вирішив слідувати системі категоризації, щоб забезпечити рівне ставлення до країн з аналогічними епідеміологічними даними. Ця система прозора, дозволяє уникнути дискримінації, динамічна і переглядається щотижня, отже країни можуть бути додані до списку (або видалені з нього) на основі останніх наявних даних. До складу групи, яка щотижня оцінює дані по різних країнах, входять вчені, епідеміологи, фахівці у галузі статистики та охорони здоров'я.

• Приклади даних, які беруться до уваги (перелік не є вичерпним): індекс репродукції вірусу, який повинен бути менше одиниці; щоденні нові випадки захворювання на 100 000 населення; щотижневі випадки смертей на 100 000 населення; щотижнева кількість виконаних тестів на 100 000 населення; поширеність вірусу в суспільстві; оцінка ризику кожної країни на основі даних Всесвітньої організації охорони здоров'я та Європейського центру профілактики та контролю захворювань (ECDC). Жодна категорія сама по собі не може визначати категоризацію кожної країни; навпаки, категоризація залежить від узагальнення усіх розглянутих даних.


Транспортний протокол


Питання 4: Які протоколи будуть здійснюватися до і під час перельотів?

• Перед посадкою пасажирам необхідно пред'явити результат тесту (для громадян тих країн, до яких застосовується ця вимога) та заповнену «Декларацію подорожуючого у зв’язку з Covid-19».

• Перед посадкою вимірюватимуть температуру тіла.

• Під час перельоту може знадобитися маска.


Питання 5: Реалізацію яких ще вимог можна очікувати в аеропортах Кіпру?

• Вхід на територію аеропорту буде дозволений тільки подорожуючим і співробітникам.

• У тих, хто відлітає з Кіпру будуть вимірювати температуру на паспортному контролі.

• Для подорожуючих, які бажають отримати інформацію після прибуття на острів, буде відкрита «Довідковий стіл про Covid-19».


Протоколи пункту призначення


Питання 6: Чи існують які-небудь загальні протоколи, які будуть застосовуватися на Кіпрі?

• Для усіх готельних закладів розроблені детальні протоколи охорони праці, техніки безпеки і гігієни. До моменту прибуття відвідувачів з персоналом проводитимуть тренінги.

• Заходи фізичного дистанціювання будуть дотримуватися всюди, завдяки чому люди, які не належать до однієї і тієї ж туристичної групи, зможуть підтримувати розумну відстань один від одного (2 кв. м. на людину на відкритому повітрі і 3 кв. м. в приміщенні).

• Там, де фізичне дистанціювання неможливо (літаки, аеропорти, порти, таксі, автобуси, сафарі-джипи, ліфти), носіння маски на обличчі стане обов'язковим як для персоналу, так і для відвідувачів.

• Часте провітрювання стане обов'язковим для всіх закритих приміщень.

• Антибактеріальний гель буде доступний в усіх установах: на вході, стійках реєстрації, в лобі, громадських туалетах, ліфтах і т.д.


Питання 7: Як буде організовано роботу автобусів / оренда автомобілів / таксі / сафарі-джипів / трансферу для дайверів?

• В автобусах буде часте провітрювання та дезінфекція.

• Орендовані транспортні засоби та ключі від них будуть проходити дезінфекцію після їх повернення в компанію.

• У таксі і джипах, що перевозять туристів, буде проходити дезінфекція усіх точок дотику з клієнтом (дверні ручки, сидіння і т.д.)


Питання 8: Археологічні пам'ятники, музеї, тематичні парки, міні-круїзи, місця для дайвінгу, водні види спорту.

Обов'язковою стане дезінфекція усіх точок дотику з клієнтом після кожного використання (артефакти, сенсорні екрани, атракціони, дверні ручки, сидіння, водолазне спорядження, спорядження для водних видів спорту і т.д.).

      

Питання 9: Басейни, пляжі та аквапарки

• Дезінфекція шезлонгів, парасольок та особистих сейфів після кожного використання.

• Відстань 4м між парасольками та 2м між шезлонгами осіб, які не належать до однієї групи.

• Фізична дистанція не поширюватиметься на рятувальників, які покликані надавати невідкладну допомогу.


Питання 10: Заклади розміщення/проживання

• Використання масок та проведення відповідної гігієни рук для усього обслуговуючого та техперсоналу.

• Забезпечення соціальної дистанції при "груповій реєстрації".

• Номери не будуть надаватися новоприбулим туристам, якщо не пройшло достатньо часу від проведення у них відповідного прибирання, дезінфекції та провітрювання.

• Дезінфекція ключів / карток від кімнат після кожного виїзду;

• Там, де їжа та напої розміщені за системою самообслуговування (шведський стіл), будуть встановлені екрани для запобігання поширення вірусу та станції для дезінфекції рук; альтернативний варіант, їжа та напої можуть бути подані безпосередньо персоналом, гостям також може бути рекомендовано використовувати маски для обличчя.


Питання 11: Ресторани, бари, кафе, паби та нічні клуби

• Обов’язкове носіння масок та проведення відповідної гігієни рук для усіх співробітників; маски не будуть обов'язковими для обслуговуючого персоналу, який працює на відкритому повітрі у денний час, через сильну спеку.

• Час роботи закладів продовжать, вони будуть працювати за попереднім бронюванням.

• Максимальна кількість відвідувачів за столом - 10 осіб.

• Мінімальна відстань між столами - 2 метри від кута до кута.

• Меню будуть дезінфікувати після кожного використання, якщо воно не є одноразовим; в якості альтернативи, меню може бути виставлене у різних місцях закладу або бути доступним в електронному вигляді.

• Гостям рекомендують розраховуватись картою, а не готівкою.

• Дезінфекція стільців, столів, млинків для солі/перцю, пляшок з соусом, електронних платіжних машин і т.д. буде проводитися після кожного використання.

• Використання багаторазових скатертин та рушників не рекомендується, їх слід замінити одноразовими аналогами.

• На вході буде розміщений інформаційний лист із зазначенням максимальної кількості гостей, які можуть одночасно відвідувати заклад.


Тестування у пункті призначення


Питання 12: Чи буде проводитися випадкове тестування?

Деяким подорожуючим на основі випадкової вибірки буде запропоновано пройти тест на Covid-19 після прибуття на Кіпр, незалежно від того, звідки вони прилетіли. Витрати на тестування візьме на себе Уряд Кіпру.


Питання 13: Що будуть робити з подорожуючими, у яких виявиться позитивний тест під час їх перебування на Кіпрі? Що буде з людьми, які близько контактували з хворими, тобто з їх спільно подорожуючими особами або членами сім'ї? Хто буде покривати витрати на госпіталізацію та лікування?

• Уряд Кіпру має намір подбати про всіх подорожуючих, у яких під час їх перебування буде виявлено позитивний результат тесту на коронавірус, а також про їхні сім'ї та близьких. Уряд візьме на себе витрати на проживання, харчування та медикаменти, подорожуючому потрібно буде тільки сплатити вартість свого трансферу в аеропорт і ціну квитка додому (в контакті з його турагентом і / або авіакомпанією).

• Лікарня на 100 ліжок буде виділена спеціально для подорожуючих з позитивним результатом тесту, причому кількість доступних місць може бути збільшено у дуже короткі терміни, якщо це буде потрібно. Якщо у подорожуючого з'являються критичні симптоми, то для лікування є додатково 112 ліжок у відділеннях інтенсивної терапії, а також 200 апаратів ШВЛ.

• 500 номерів у спеціальних карантинних готелях будуть надані для осіб, які контактували з хворими. Число доступних номерів може бути збільшено у дуже короткі терміни, якщо це буде потрібно. Якщо буде встановлено, що в готелі знаходиться людина, яка має позитивний результат тесту, то її не будуть залишати на 14-денний карантин в її номері; навпаки, номери, що використовувалося хворим і його близькими, будуть оперативно прибрані та дезінфіковані, перш ніж знову стати доступними для туристів.


Додаткова інформація


Питання 14: Яким чином подорожуючі можуть бути в курсі останніх подій та бути поінформовані щодо протоколів, запроваджених в пункті призначення?

• З цією метою Офіс Заступника Міністра по туризму створив спеціальну електронну пошту: travel2020@visitcyprus.com.

• Уся відповідна інформація також буде розміщена на веб-сайті:

www.visitcyprus.com/cyprus-covid19-travel-protocol.

• Крім того, спеціалізована команда експертів буде надавати відповідь на запити подорожуючих у Facebook Messenger (головна сторінка http://www.facebook.com/VisitCyprus.cy).


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux